Sokan letöltötték a kuponokat, de mégsem nőtt a forgalmam. Mit tehetek?

Ha egy látogatód letöltötte a kuponodat, akkor ő már közelebb áll a vásárláshoz, mint az, aki még ennyit se tett meg, viszont ez nem jelenti egyből azt, hogy vásárolni is fog, ehhez még szüksége lehet egy kis információra, vagy akár egy emlékeztetőre, hogy mire válthatja be a kuponját, mi a határidő, stb.

Az OptiMonk segít neked összegyűjteni az érdeklődőket, olyanokat, akik enélkül elhagyták volna az oldalad. Ahhoz, hogy a feliratkozott érdeklődőket vásárlóvá konvertáld, ahhol az alábbi lépéseket érdemes megtenned:

  •     Első lépésként köszönd meg, hogy feliratkozott/letöltötte a kuponod. Szerencsére ezt a köszönő popup-ban is meg tudod tenni, de nem árt a visszaigazoló e-mailben is megtenni ezt.

 

  •     Küldj a kupon tulajdonosoknak néhány nappal a feliratkozásuk után egy levelet, hogy mire tudja beváltani a kupont, ha van esetleg valamilyen akciód, akkor azt ebbe a levélbe mindenképpen írd bele, természetesen csak akkor, ha érvényes rá a kupon.

 

  •     Küldj emlékeztető emaileket, vagyis szólj félidőben és lejárat előtt is pár nappal, hogy használja fel a kuponját, mert hamarosan le fog járni.

 

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk