Kinek lehet hasznos az OptiMonk és kinek nem?


Az OptiMonk bármely weboldalba villámgyorsan beüzemelhető egy Javascript kód beszúrásával, ennek ellenére nem feltétlenül érdemes minden weboldalon használni. Azoknak érdemes használni, akik szeretnének a látogatóikból nagyobb arányban vásárlókat vagy hírlevél feliratkozókat faragni, hiszen az OptiMonk segítségével drasztikusan javítani lehet a weboldalak feliratkozási és értékesítési hatékonyságát.

Kiknek érdemes használni az OptiMonk ot?

  • Webáruházaknak és értékesítési oldalaknak
  • Akik szeretnének több bevételt
  • „Lead generation” oldalaknak (olyan oldalaknak, ahol az elsődleges cél a kapcsolatfelvétel az ügyfél által, akár egy hírlevélre való feliratkozás, akár egy ajánlatkérés által)
  • Akik nagyobb hírlevél listát szeretnének
  • Olyan oldalaknak, ahol nagy a kosár elhagyási arány
  • Ahol van érdemi online marketing, vagy terveznek a weboldalra pénzt/energiát áldozniAkik szeretnének az internetes költéseik hatékonyságán javítani
  • Akik szeretnék jobban megismerni a látogatóikat

Kinek nem érdemes az OptiMonkot használni?

  • Portfólió oldalaknak, ahol nincs egy konkrét célja (pl. eladás) az oldalnak , ami felé terelni érdemes a látogatót
  • Olyan weboldalaknál, ahol nincs és nem is várható érdemi látogatószám(pl. marketing hiányában)
  • Ahol nem cél magasabb konverziót elérni

Ahogy látjuk, alapvetően nagyon alacsony azon piaci weboldalak száma, ahol az OptiMonk használatának ne lenne semmilyen pozitív hatással az oldalra. Szinte minden weboldalhoz tud hozzáadott értéket szolgáltatni, és minden oldalt
hatékonyabbá tud tenni

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk