Mit jelent a konverzió?

Nagyon leegyszerűsítve azt jelenti, hogy 100 látogatóból hány látogató csinált valamit az oldaladon. Vagyis OptiMonk esetében az összes megjelent popup hány  százalékát töltötte ki valaki.
Hogy mi számít jó konverziónak, az sok tényezőtől függ, leginkább a konverzió típusától és attól, hogy ki a célcsoportod. Vásárlás esetén 1-2%-os konverzió már jónak mondható, kupon letöltésnél ennél magasabb konverzióra lehet számítani, akár 2-4% is elérhető, sőt, ha olyan az ajánlatod, akkor ennél több is.
Ez azt jelenti, hogy 100 látogatóból 2-4 érdeklődő tölti le a kuponodat, vagyis ők potenciális jövőbeli vásárlók lehetnek, de azért ez még sajnos nem azt jelenti, hogy ők biztosan vásárolni is fognak.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk