Ha az OptiMonk segítségével sikerült nagyszámú email adatbázist építened, akkor érdemes velük foglalkozni, mivel egy jó email listában nagy potenciál van, viszont önmagában nem sokat ér.
Mivel érdeklődnek a honlapod/webáruházad iránt, ezért nyugodtan kommunikálhatsz feléjük minden olyan dolgot, ami érinti a weboldalad/boltod. A hírlevél remek formája, hogy az üzeneted nagyobb közönséghez tudjon eljutni.
Hogy milyen témák tartozhatnak ebbe?
- új termék/termékkör a boltodban
- új alkalmazottal bővült a csapatod
- aktuális akciók
- csak hírlevél feliratkozóknak szóló akciók
- az iparágaddal kapcsolatos hírek
Egyszóval szinte mindenről írhatsz, ami valamilyen szinten kapcsolódik a honlapodhoz/boltodhoz. A lényeg, hogy legyen benne élet, szeressék olvasni, ne csak arról szóljon, hogy az adott héten milyen akciós termékeid vannak, ezt a különböző szupermarketek szórólapjai megteszik helyetted, ennél legyél egy kicsit kreatívabb. Személyesítsd meg a honlapod/boltod a saját tapasztalataiddal.
Fontos, hogy valamilyen rendszeresség legyen a kiküldésben, tehát hetente, kéthetente, vagy havonta küldj leveleket. Így számítani fognak a leveleidre a feliratkozóid.
Hozzászólások