Mit kezdjek a sok hírlevél feliratkozóval? Mit kommunikáljak feléjük?

Ha az OptiMonk segítségével sikerült nagy számú email adatbázist építened, akkor velük el kell kezdeni foglalkozni. Egy jó email listában nagy potenciál van, viszont önmagában nem sokat ér.

Mivel érdeklődnek a honlapod/webáruházad iránt, ezért nyugodtan kommunikálhatsz feléjük minden olyan dolgot, ami érinti a weboldalad/boltod. Természetesen nem szükséges minden egyes apróságról írni egy levelet, de ha történt valami olyan dolog, amit szívesen megosztanál azokkal, akik betérnek a boltodba (ha létezik fizikai boltod), vagy szívesen elmondanád egy ügyfelednek, akkor azt nyugodtan elküldheted hírlevél formájában is a feliratkozóidnak, így ugyanaz az üzenet nagyobb közönséghez tud eljutni.

Hogy milyen témák tartozhatnak ebbe?

  • új termék/termékkör a boltodban
  • új alkalmazottal bővült a csapatod
  • aktuális akciók
  • csak hírlevél feliratkozóknak szóló akciók
  • az iparágaddal kapcsolatos hírek

Egyszóval szinte mindenről írhatsz, ami valamilyen szinten kapcsolódik a honlapodhoz/boltodhoz. A lényeg, hogy legyen benne élet, szeressék olvasni, ne csak arról szóljon, hogy az adott héten milyen akciós termékeid vannak, ezt a különböző szupermarketek szórólapjai megteszik helyetted, ennél legyél egy kicsit kreatívabb. Személyesítsd meg a honlapod/boltod a saját tapasztalataiddal.

Fontos, hogy valamilyen rendszeresség legyen a kiküldésben, tehát hetente, kéthetente, vagy havonta küldj leveleket és igyekezz tartani magad ehhez a periódsuhoz. Így számítani fognak a levelidre.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk