Miért nem jelenik meg a popup, mi a teendőm?

Az alábbi listában összegyűjtöttük azokat a leggyakoribb eseteket, amiért egy kampány nem jelenik meg. Ennek elkerülése miatt kérlek ellenőrizd az alábbi pontokat:

  • Beillesztetted az OptiMonk JavaScript kódot vagy telepítetted az OptiMonk alkalmazást az oldalad forráskódjába, és ezek valamennyi oldalon elérhetőek. - Ez könnyen ellenőrizhető a weboldal forráskódjában. Amikor a weboldalon vagy, nyomd meg a ctrl+u billentyű kombinációt. Ezt követően fel fog ugrani a forráskód, majd nyomd meg a ctrl+f billentyűt a kereséshez, és a keresőbe írd be az OptiMonk szót. Így meg tudod nézni, hogy benne van-e a forráskódban
  • Megfelelő domain címet [a teljes weboldal címét pl. www.optimonk.hu] rendeltem hozzá a kampányhoz
  • Aktív a kampány, és azon belüli variáció státusza
  • “Mikor jelenjen meg a popup” résznél van legalább 1 beállítás

Ha szeretnéd tesztelni saját kampányaid, két lehetőséget javaslunk: a cookie-k törlését vagy az inkognitó ablak használatát. Így nem kell a beállításokon módosítani ahhoz, hogy biztosan megjelenjen nekünk is a popup.

  • Ha a kampánya időzített, releváns időzítési dátum van beállítva?

 Amennyiben a lista végére értél és továbbra sem jelenik meg az adott kampány, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a support@optimonk.com e-mail címen vagy a +3670 410 4842-es telefonszámon, és örömmel segítünk :)

 

További kérdései vannak? Kérelem beküldése

Hozzászólások

Szolgáltató: Zendesk