Miért nem jelenik meg a popup, mi a teendőm?

Az alábbi listában összegyűjtöttük azokat a leggyakoribb eseteket, amiért egy kampány nem jelenik meg. Ennek elkerülése miatt kérem, ellenőrizze az alábbi pontokat:

  • Beillesztettem az OptiMonk JavaScript kódot az oldalam forráskódjába, és ezek valamennyi oldalon elérhetőek.
  • Megfelelő domain címet [a teljes weboldal címét pl. www.optimonk.hu] rendeltem hozzá a kampányhoz.
  • Aktív a kampány, és azon belüli variáció státusza
  • Ha Ön szeretné tesztelni saját kampányait, két lehetőséget javaslunk. A cookie-k törlése, vagy az inkognitó ablak használata. Így nem kell a beállításokon módosítani ahhoz, hogy biztosan megjelenjen nekünk is a popup
  • Amennyiben az alábbi két beállítási feltétel ugyanazt az oldalcímet tartalmazza, a popup nem fog megjelenni, mivel a két beállítás nem fedheti egymást:
    • Akik az alábbi oldalak valamelyikén próbálják elhagyni az oldalt
    • Látogatóknak, akik nem néztek meg egy adott oldalt az elmúlt időszakban
  • Ha a kampánya időzített, releváns időzítési dátum van beállítva?

 

Amennyiben a lista végére ért és továbbra sem jelenik meg Önnek az OptiMonk, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolat@optimonk.hu e-mail címen, vagy a 0670 410 4842-es telefonszámon.

 

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk