Miért nem jelenik meg a popup, mi a teendőm?

Az alábbi listában összegyűjtöttük azokat a leggyakoribb eseteket, amiért egy kampány nem jelenik meg. Ennek elkerülése miatt kérlek ellenőrizd az alábbi pontokat:

  • Beillesztettem az OptiMonk JavaScript kódot az oldalam forráskódjába, és ezek valamennyi oldalon elérhetőek 

    Ez könnyen ellenőrizhető a weboldal forráskódjában. Amikor a weboldalon vagy, nyomd meg a ctrl+u billentyű kombinációt. Ezt követően fel fog ugrani a forráskód, majd nyomd meg a ctrl+f billentyűt a kereséshez, és a keresőbe írd be az OptiMonk szót. Így meg tudod nézni, hogy benne van-e a forráskódban

  • Megfelelő domain címet [a teljes weboldal címét pl. www.optimonk.hu] rendeltem hozzá a kampányhoz
  • Aktív a kampány, és azon belüli variáció státusza
  • “Mikor jelenjen meg a popup” résznél van legalább 1 beállítás

Ha szeretnéd tesztelni saját kampányaid, két lehetőséget javaslunk: a cookie-k törlését vagy az inkognitó ablak használatát. Így nem kell a beállításokon módosítani ahhoz, hogy biztosan megjelenjen nekünk is a popup

  • Amennyiben az alábbi két beállítási feltétel ugyanazt az oldalcímet tartalmazza, a popup nem fog megjelenni, mivel a két beállítás nem fedheti egymást:
    • Akik az alábbi oldalak valamelyikén próbálják elhagyni az oldalt
    • Látogatóknak, akik nem néztek meg egy adott oldalt az elmúlt időszakban
  • Ha a kampánya időzített, releváns időzítési dátum van beállítva?

 Amennyiben a lista végére értél és továbbra sem jelenik meg az adott kampány, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a kapcsolat@optimonk.hu e-mail címen vagy a 0670 410 4842-es telefonszámon

 

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk