Az OptiMonk számos lehetőséget kínál arra, hogy személyre szabhasd a kampányok megjelenési gyakoriságát. Kiválaszthatod a különböző aktiválási feltételeket, és célzottan szegmentálhatod a látogatóidat. Az egyik legfontosabb beállítás a Gyakoriság, amely meghatározza, hányszor jelenhet meg az üzeneted egy látogatónak.
Fontos megjegyzés:
Ha egy látogató kitölti a popupban lévő űrlapot, az többé nem fog megjelenni neki, ha bekapcsolod a „Konverzióként számolás” opciót a kampánybeállításokban.
Ha egy látogató bezárja a popupot, az nem fog újra megjelenni, amíg nem frissíti vagy tölti be újra az oldalt.
Kövesd az alábbi lépéseket a kampány megjelenési szabályainak szerkesztéséhez:
- Jelentkezz be az OptiMonk fiókodba: https://app.optimonk.hu/
- A bal oldali menüben válaszd a Kampányok menüpontot, majd kattints a szerkeszteni kívánt kampányra.
- Kattints a Beállítások szerkesztése gombra a jobb oldalon, vagy lépj a Milyen gyakran jelenhet meg? szekcióhoz.
- Ha a Beállítások szerkesztése gombra kattintottál, válaszd a Milyen gyakran jelenhet meg? opciót.
- Minden kampánytípushoz alapértelmezett gyakorisági beállítások tartoznak. Íme, amit érdemes tudnod:
5.1. Popup és oldalsó üzenet kampányok
5.2. Beágyazott tartalmak és Dinamikus tartalommal rendelkező kampányok
5.3. Sticky barok
6. A gyakorisági beállítások elemei
6.1. Újra megjelenítés
Beállíthatod, hogy egy kampány hányszor jelenjen meg egy adott látogatónak. Például egy sticky bar, amely a ingyenes szállítási küszöbről tájékoztat vagy kedvezménykódra emlékeztet, annyiszor jelenhet meg, ahányszor szükséges.
Viszont a feliratkozási popupokat vagy termékajánlásokat nem érdemes túl gyakran megjeleníteni, mert ez zavaró lehet a látogatók számára, és ronthatja a felhasználói élményt.
6.2. Gyakoriság beállítása
Ha az előző lépésben megadott megjelenési szám egynél nagyobb, további lehetőségek állnak rendelkezésedre annak meghatározására, hogy mennyi időnek kell eltelnie két megjelenés között, mielőtt a popup újra megjelenne ugyanannak a látogatónak.
A visszaszámlálás akkor indul el, amikor a popup megjelenik a látogató számára. Ha a látogató kitölti az űrlapot, a popup többé nem fog megjelenni, mivel a kampány célja teljesült.
A popup minden oldalletöltéskor csak egyszer jelenhet meg. Újra csak akkor bukkanhat fel, ha a látogató frissíti az oldalt vagy egy másik oldalra navigál a webhelyeden.
Ha a látogató kitöltés nélkül bezárja a popupot, a visszaszámlálás elindul, és az üzenet nem fog újra megjelenni, amíg a Gyakorisági szabályban meghatározott idő le nem telik.
6.3. Megjelenés leállítása
Ebben a beállításban megadhatod, hogy a kampány mikor ne jelenjen meg többé a látogatónak, még akkor sem, ha még nem érte el a maximális megjelenésszámot.
Ha például egy Announcement Bar-t használsz a karácsonyi akcióidhoz, vagy egy Hírlevél-feliratkozó popupot, érdemes lehet elrejteni a kampányt azok elől a látogatók elől, akik bezárták anélkül, hogy feliratkoztak volna.
Viszont ha egy dinamikus termékajánló kampányt futtatsz, például egy Böngészési emlékeztetőt vagy egy Kosárelhagyást megakadályozó popupot, akkor célszerű lehet addig megjeleníteni az üzenetet, amíg a látogató nem konvertál.
7. Mentés és továbblépés
Ha elkészültél a beállításokkal, kattints a Tovább a célzásra gombra, hogy meghatározd, kik láthatják a popupot, vagy kattints a Tovább gombra a jobb felső sarokban a módosítások mentéséhez.
Ennyi az egész! 😊
Ha bármilyen további kérdésed van, vagy segítségre van szükséged, keress minket bizalommal a support@optimonk.com e-mail címen. Örömmel segítünk! 😊
Hozzászólások