Sablonok és üzenettípusok

Ha te magad is egy dizájn Ninja vagy, akkor biztosan könnyedén létrehozol egy kampányt a semmiből. Azonban, ha inkább mással szeretnéd tölteni a szabadidődet, örömmel értesítelek, hogy több száz előre elkészített, professzionálisan megtervezett, reszponzív és teljesen ingyenes sablon közül választhatsz. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan találhatod meg pillanatok alatt a céljaidnak leginkább megfelelő sablont.

 

Template chooser.png

 

Ebben a cikkben a következőkről olvashatsz:

  1. Hogyan érheted el a sablonkönyvtárt
  2. Sablonok szűrése nyelv szerint
  3. Sablonok szűrése üzenettípus szerint
  4. Sablonok szűrése célok szerint
  5. Sablonok szűrése évszakok szerint

1. Hogyan érheted el a sablonkönyvtárt?

Közvetlenül a fiókodból hozzáférhetsz a több száz gyönyörű sablonhoz. Egyszerűen válaszd ki a bal oldali menüben a „Sablonok” fület, és fedezd fel a több mint 300 előre megtervezett sablont:

Névtelen terv (1).jpg

Még nincs fiókod? Ne aggódj, akkor is böngészhetsz a mesés sablonokkal teli sablonkönyvtárunkban ezen az oldalon.

2. Sablonok szűrése nyelv szerint

Még ha a célcsoportod nem is magyarul beszél, nem kell minden kampányt külön lefordítanod. Mi ebben is segítünk: több száz kész sablonnal rendelkezünk 6 különböző nyelven: angol, francia, spanyol, német, portugál és magyar.

A nyelvválasztó segítségével könnyedén átválthatsz a kívánt nyelvre, és testre szabhatod az üzeneted a globális közönség számára, mindezt gyorsan és időtakarékosan.

Egyszerűen menj a Sablonok fülre, és válaszd ki a kívánt nyelvet a Keresés mező mellett.

Névtelen terv (2).jpg

3. Sablonok szűrése üzenettípus szerint

Többféleképpen jelenítheted meg üzeneteidet a látogatóid számára. Attól függően, hogy mennyire fontos az üzenet, választhatod azt a típust, amely leginkább illeszkedik az üzleti céljaidhoz.

Például egy teljes képernyős kampány jól működhet, ha egy olyan Black Friday akcióról van szó, amit semmiképpen sem szabad kihagyni. Ha viszont visszajelzést kérsz vagy ingyenes szállítást kínálsz, valószínűleg szeretnéd, hogy a látogatók értesüljenek róla, anélkül, hogy megszakítanád a böngészési élményt. Ilyenkor a legjobb választás lehet egy sticky bar vagy sidemessage.

Az alábbi üzenettípusok közül választhatsz:

Névtelen terv (3).jpg

 

Popupok – növeld az eladásokat vásárlói magatartásra épülő popupokkal
A klasszikus popupok hagyományos overlay ablakban jelennek meg, melyben az üzeneted látható. Kiválóan alkalmazhatóak kosárelhagyás, kilépési szándék vagy bárminemű cselekvést igénylő helyzetekben.

🖥️ Alapértelmezés szerint az oldal közepén jelennek meg, de igény szerint könnyedén módosíthatod a pozíciójukat.

❕ Ha a popup megjelenik, a látogatók nem tudnak tovább görgetni vagy böngészni.

⚡ Mire használhatóak a klasszikus popupok?

  1. SMS feliratkozók gyűjtése: az SMS-es elköteleződés mértéke 6-8-szor magasabb, mint az email-marketingé. Ingyenes szállítással, kuponkódokkal vagy ingyenes e-könyvekkel gyorsan növelheted az SMS feliratkozóid számát, ha a mobilos felhasználóknak kínálod ezeket.Templates3.png
  2. Kosárelhagyás megakadályozása: kínálj egy másodlagos ajánlatot a látogatóknak, hogy megelőzd a kosárelhagyást, és visszaszerezd az elveszett eladásokat. Használj erőteljes ösztönzőket, mint például visszaszámlálót, kedvezményeket vagy ingyenes szállítást a kosár értékéhez igazítva.mceclip6.jpg 

Sidemessage - valós, mérhető visszajelzések gyűjtése diszkrét módon
A sidemessage-ek az oldalak oldalán jelennek meg, miközben a látogatók böngészik a weboldalt. Ezek hatékonyan gyűjthetnek email feliratkozókat vagy visszajelzéseket anélkül, hogy megzavarnák a böngészési élményt.

🖥️ A sidemessage az oldal szélén jelenik meg.

❕ Mivel az oldal egyik szélén marad, nem zavarja a böngészést.

⚡ Mire használható a sidemessage?

  1. Visszajelzés gyűjtése: tudd meg, honnan érkeznek a látogatóid. Megérthetjük, mi vonzza az első látogatókat, és mely forrásokat használhatjuk a forgalom növelésére.Templates5.png

  2. Feliratkozók gyűjtése: ez akkor ideális, ha nem szeretnél popup-ot megjeleníteni, amikor a látogató távozni készül, és nem akarod megszakítani a böngészési élményét. Kiváló megoldás blogoldalak számára.Templates6.png

  3. Közösségi követők növelése: bátorítsd a látogatókat, hogy csatlakozzanak a közösségedhez és kövessenek a közösségi médiában.Templates7.png

Sticky bar - frissítések megjelenítése anélkül, hogy blokkolná a fő tartalmat
A sticky bar egy lebegő üzenet, amely az oldal tetején vagy alján jelenik meg, és ott marad, miközben a látogatók az oldalon navigálnak. Kiváló módja annak, hogy bejelentéseket tegyél anélkül, hogy megzavarnád a böngészési élményt, vagy emlékeztesd a látogatókat a fel nem használt kedvezménykódokra.

🖥️ A sticky bar az oldal tetején vagy alján jelenik meg.

❕ A sticky bar nem zavarja a böngészést.

⚡ Mire használható a sticky bar?

  1. Kedvezménykód emlékeztető: emlékeztesd a látogatókat a fel nem használt kedvezménykódjukra. Így egyszerre növelheted a beváltást és a konverziókat.Templates8.png

  2. Dinamikus ingyenes szállítási sáv: könnyedén növelheted a kosárértékét, ha tájékoztatod a látogatókat az ingyenes szállításhoz szükséges minimum értékről.Templates9.png

     
  3. NPS (Net Promoter Score) felmérési sáv: fontos, hogy a vásárlók érezzék, hogy a visszajelzésük értékes, legyen az pozitív vagy negatív. Tudd meg, mennyire kedvelnek a vásárlóid, kérdezd meg tőlük, hogy milyen valószínűséggel ajánlanának barátaiknak vagy kollégáiknak.Templates10.png

Gamifikáció – a legvonzóbb és legszórakoztatóbb módja a feliratkozók gyűjtésének
A gamifikációs popupok az egyik leghatékonyabb módja az email címek gyűjtésének. Sokkal több feliratkozót szerezhetsz, ha szórakoztató módot kínálsz a látogatóknak a feliratkozásra, ahelyett, hogy egyszerűen elkérnéd tőlük az email címüket.

🖥️ A popupok az oldal szélén vagy közepén jelennek meg, a választott sablontól függően.

❕ Amikor a popup megjelenik, a látogatók nem tudnak tovább görgetni vagy böngészni.

⚡ Milyen típusú gamifikációs popupokat választhatsz, és hogyan működnek?

  1. Szerencsekerék: az email cím megadása után a felhasználó megpörgetheti a szerencsekereket, hogy jutalmakat vagy kedvezményeket nyerjen, mint például ingyenes szállítást vagy 10%-os kedvezményt.Templates11.png2. Kaparós sorsjegy: miután a látogató kitöltötte az űrlapot, a popup felajánlja a sorsjegy lekaparását, amivel esélyt kap egy értékes jutalom vagy kedvezmény megszerzésére.Templates12.png3. Ajándék-választó: a látogatók a popupban választhatnak egy ajándékot, és tehetnek szert kedvezményekre, ingyenes termékmintákra vagy egyéb jutalmakra.Templates13.png

    Teljes képernyős popup – az üzenet átadásának  legfigyelemfelkeltőbb módja 
    A teljes képernyős üzenetek hasonlóak a popupokhoz, de – ahogy a nevük is mutatja – a teljes képernyőt kitöltik. Ez teszi őket megkerülhetetlenné, és az egyik leghatékonyabb módszerré a látogatók figyelmének felkeltésére és a konverziók növelésére.

    🖥️ Az oldal teljes képernyőjét lefedik.

    ❕ Ha megjelenik a popup, a látogatók nem tudnak görgetni vagy tovább böngészni.

    ⚡ Mire használható a teljes képernyős popup?

    A lehetőségek tárháza szinte végtelen. Átirányíthatod a látogatókat a legjobb ajánlataidhoz, népszerűsíthetsz egy letölthető dokumentumot, vagy akár építheted az email- vagy SMS-listádat.

    Templates14.png

Kérdőívek – értékes visszajelzések gyűjtése a weboldalad fejlesztéséhez

A kiemelkedő felhasználói élmény biztosítása igen fontos. De hogyan győződhetsz meg arról, hogy mindent megtettél a látogatók lenyűgözéséhez? Ne aggódj, nem kell mindent egyedül kitalálnod! Egyszerűen kérdezd meg őket egy kérdőív segítségével, amit könnyedén elkészíthetsz a sablonjainkkal! :)

🖥️ A kérdőíves popupok az oldal szélén vagy közepén jelennek meg, a választott sablontól függően.

❕ A sablontól függően előfordulhat, hogy a popup blokkolja a böngészési élményt.

⚡ A kérdőívek magukért beszélnek.

Kérdőívek – Értékes visszajelzések gyűjtése a látogatóktól a weboldalad fejlesztéséhez
Fontos, hogy kiváló felhasználói élményt biztosíts a látogatóidnak. De hogyan biztosíthatod, hogy mindent megtettél annak érdekében, hogy lenyűgözd őket? Nem kell mindent egyedül kitalálnod! Egyszerűen kérdezd meg őket egy kérdőív segítségével, amit könnyedén elkészíthetsz a sablonjaink közül! :)Templates15 (1).jpeg

🖥️ A kérdőíves pop-upok az oldal szélén vagy közepén jelennek meg, a választott sablontól függően.

❕ A sablontól függően előfordulhat, hogy a pop-up blokkolja a böngészési élményt.

⚡ A kérdőívek magukért beszélnek. A vásárlói visszajelzések gyűjtése a kérdőív sablonokkal az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy kifejezd a látogatóidnak, mennyire értékeled őket.

Beágyazott tartalom – gyors, személyre szabott szekciók hozzáadása a weboldaladhoz
A beágyazott sablonokkal könnyedén hozzáadhatsz egyedi szekciókat a weboldaladhoz, amelyek természetes módon illeszkednek a többi tartalomhoz, és nem igényelnek fejlesztői segítséget.Templates16.gif

🖥️ A beágyazott tartalom a weboldalad részeként jelenik meg.

❕ A beágyazott tartalom nem akadályozza meg a böngészési élményt.

⚡ Mire használhatók a beágyazott tartalmak?

  1. Feliratkozási űrlapok beágyazása kedvezménykódokkal összekötve, hogy ne zavarják a böngészés élményét.

  2. Kérdőívek beágyazása, így azok szerves részévé válnak a weboldaladnak.

  3. Releváns termékek ajánlása blogbejegyzésekben, így segítheted a látogatókat a gyorsabb vásárlásban.

4. Sablonok szűrése célok szerint

Amikor kampányt indítasz, biztosan van egy konkrét cél, amelyet szeretnél elérni. Éppen ezért lehetőséget biztosítunk arra, hogy a sablonokat a céljaid szerint szűrd. Legyen szó kosárelhagyás megelőzéséről, visszajelzések gyűjtéséről vagy email lista építéséről, itt könnyedén megtalálhatod a számodra legmegfelelőbb sablont. Névtelen terv (4).jpg

Választhatsz az alábbi célok közül:

  • Listaépítés
  • Kosárelhagyók csökkentése
  • Átlagos rendelési érték növelése
  • Visszajelzések gyűjtése
  • Látogatók irányítása 
  • Konverzió növelés
  • Eladásösztönzés 

5. Sablonok szűrése évszakok szerint

A szezonális szűrővel olyan sablonokat találhatsz, amely egy adott évszakhoz vagy ünnephez - mint például a Black Friday vagy a Karácsony - kötődik. Számos lehetőség közül választhatsz, például Újév, Super Bowl, Valentin-nap és még sok más.

Névtelen terv.png

✉️  Ha további segítségre lenne szükséged vagy bármilyen kérdésed van, kérlek fordulj hozzánk a support@optimonk.com email címen, és örömmel segítünk :)

További kérdései vannak? Kérelem beküldése

Hozzászólások

Szolgáltató: Zendesk