Attentive Integráció

Az Attentive egy kiváló eszköz mobilmarketinghez, és nagyon egyszerűen összekapcsolható az OptiMonk kampányaiddal. Az alábbi lépéseket követve könnyedén beállíthatod az integrációt:

1. Először vedd fel a kapcsolatot az Attentive ügyfélszolgálatával, és kérj tőlük egy „Authorization token”-t. Ez a token szükséges az integráció létrehozásához.

2. Miután megkaptad a tokent az Attentive csapatától, jelentkezz be az OptiMonk-fiókodba itt: https://app.optimonk.com/

3. A bal oldali menüben kattints a „Kampányok” menüpontra, majd válaszd ki azt a kampányt, amelyet össze szeretnél kapcsolni az Attentive-fiókoddal. Fontos, hogy a kampány tartalmazzon telefonszám bekérő mezőt.

Attentive1.png

4. Kattints a jobb oldalon található „Beállítások szerkesztése” gombra.

Attentive2.png

5. Kattints az „Új integráció hozzáadása” lehetőségre az „Integráció hozzáadása” szakasz alatt.

Attentive3.png

6. Válaszd ki az elérhető integrációk listájából az Attentive lehetőséget.

Attentive4.png

7. Adj nevet az integrációnak, majd illeszd be az Attentive ügyfélszolgálatától kapott engedélyezési tokent, végül kattints a „Kész” gombra.

Attentive5.png

8. A következő oldalon add meg a feliratkozás forrását, majd rendeld hozzá az OptiMonk kampányod űrlapmezőit az Attentive-ben használt mezőazonosítókhoz.

Attentive6.png

💡 A feliratkozás forrását az Attentive fiókod Sign up units fülén találod meg, az ID nevű oszlop alatt.

Attentive7.png

❗ Fontos: Ez az integráció kizárólag telefonos mezőket támogat, és csak amerikai telefonszámok (+1) használhatók!

9. Végül kattints a Kész gombra, majd jobb felső sarokban a Tovább lehetőségre a módosítások mentéséhez.

Attentive8.png

Ennyi az egész! :)
Ha bármilyen kérdésed van, vagy segítségre lenne szükséged, írj nekünk bátran a support@optimonk.com címre – örömmel segítünk!

További kérdései vannak? Kérelem beküldése

Hozzászólások

Szolgáltató: Zendesk