Ez a cikk lépésről lépésre bemutatja, hogyan integrálhatod a CM Commerce-t az OptiMonk kampányaiddal. A folyamat végén lehetőséged lesz arra, hogy az OptiMonk popup űrlapjain keresztül feliratkozó látogatók automatikusan bekerüljenek a CM Commerce e-mail listádba. Ez különösen hasznos lehet, ha rendszeresen indítasz e-mail kampányokat – így az OptiMonkon keresztül feliratkozók is értesülhetnek akcióidról és újdonságaidról.
Az integráció beállításának lépései:
Jelentkezz be az OptiMonk fiókodba: https://app.optimonk.com/login/hu
A bal oldali menüben válaszd ki a Kampányok menüpontot, majd azt a kampányt, amelyet szeretnél összekapcsolni a CM Commerce fiókoddal.
Jobb oldalon kattints a Beállítások szerkesztése gombra.
Az „Integráció hozzáadása” szakaszban kattints az Új integráció hozzáadása gombra.
A listából válaszd ki a CM Commerce lehetőséget.
Egy új ablak jelenik meg, ahol meg kell adnod az API kulcsot.
Nyiss meg egy új böngészőfület, jelentkezz be a CM Commerce fiókodba, és a Company Profile alatt találod az API kulcsot.
Másold ki az API kulcsot, és illeszd be az OptiMonk fiókodban a megfelelő mezőbe.
Kattints a Kész (Done) gombra.
Ezután megjelenik a Mező összerendelések (Field Bindings) oldala. Itt állíthatod be, hogy az OptiMonk kampányban megadott mezők melyik mezőkhöz kapcsolódjanak a CM Commerce listádban. Első lépésként válaszd ki a CM Commerce listanevet.
Az olyan standard mezők, mint a keresztnév, vezetéknév és e-mail cím automatikusan szinkronizálódnak. Ha további mezőket is használsz, azokat manuálisan kell hozzárendelned.
Ha minden mezőt összerendeltél, kattints ismét a Kész (Done) gombra.
Ha nincs más integrálandó külső rendszer, kattints a „Ez az összes integráció, amire szükségem van” gombra.
Ezután az OptiMonk automatikusan szinkronizálja az új feliratkozók adatait a kiválasztott kampányból a CM Commerce rendszerébe.
📩 Ha bármilyen kérdésed van, írj nekünk a support@optimonk.com címre – szívesen segítünk!
Hozzászólások