Verticalresponse integráció

Az OptiMonk és a VerticalResponse integrálása remek lehetőség arra, hogy a VerticalResponse hatékony marketingplatformját használd az OptiMonk kampányaid során megszerzett feliratkozók maximális kiaknázására. Ez különösen hasznos lehet, ha rendszeresen futtatsz marketingkampányokat, így az OptiMonkon keresztül feliratkozottak is értesülhetnek a közelgő akciókról és hírekről.

Ha az integrációk között kiválasztod a VerticalResponse-t, a következő ablak jelenik meg:

Egy felugró ablak jelenik meg. Írd be a VerticalResponse-fiókodhoz tartozó e-mail címet és jelszót, majd kattints a „Sign In” (Bejelentkezés) gombra.

Az adataid hitelesítése után a felugró ablak automatikusan bezárul. Kattints az OptiMonk admin felületén az „OK” gombra a beállítások mentéséhez.

Az OptiMonkon keresztül gyűjtött feliratkozókat hozzáadhatod egy konkrét listához a VerticalResponse rendszerében. Ha még nincs listád a VerticalResponse-ban, vagy új listát szeretnél létrehozni az OptiMonk-feliratkozók számára, kövesd az alábbi lépéseket:

Lépj be a VerticalResponse admin felületére, és kattints a felső menüsorban található „Contacts” (Kapcsolatok) menüpontra.

Ezután kattints a „+” gombra az „E-mail lists” (E-mail listák) mező mellett.

Nevezd el a listát, majd kattints a „Next” (Tovább) gombra.

Térj vissza az OptiMonk admin felületére, és válaszd ki a VerticalResponse-t a legördülő menüből. Ezután kiválaszthatod a listát a legördülő menüből, majd kattints az „OK” gombra a beállítások mentéséhez. A feliratkozók ezentúl abba a listába kerülnek, amit előzőleg a VerticalResponse rendszerében hoztál létre.

Amennyiben szeretnél egy egyedi mezőt is hozzáadni a feliratkozói adatokhoz — például hogy megjelöld, hogy az adott feliratkozó az OptiMonk rendszeren keresztül érkezett, különösen akkor, ha több forrásból is gyűjtesz adatokat —, az alábbi lépéseket követve tudsz új mezőt létrehozni:

Nyisd meg a VerticalResponse admin oldalát, kattints a jobb felső sarokban található profilodra, majd a legördülő menüből válaszd a „Custom Fields” (Egyedi mezők) lehetőséget.

Add meg az új egyedi mező nevét, majd mentsd el a beállításokat.

Lépj vissza az OptiMonk admin felületére, és kattints a „Frissítés” gombra az egyedi mezők listájának frissítéséhez. Ezután válaszd ki az egyedi mezőt, és add meg a továbbítandó értéket, például: „OptiMonk” vagy „Nyári kampány”. Végül kattints az „Ok” gombra a beállítások mentéséhez.

További kérdései vannak? Kérelem beküldése

Hozzászólások

Szolgáltató: Zendesk