Emarsys integráció

Az Emarsys az egyik legnépszerűbb olyan ügyfélkapcsolati platform, amely lehetővé teszi személyre szabott vásárlói élmények kialakítását. Az OptiMonk és az Emarsys közötti integrációnak köszönhetően néhány egyszerű lépésben összekapcsolhatod az OptiMonkon kampányokon szerzett feliratkozókat az Emarsys fiókoddal.

Kövesd az alábbi 5 egyszerű lépést, hogy beállítsd az Emarsys integrációt bármelyik OptiMonk kampányodhoz:

  1. Jelentkezz be az OptiMonk fiókodba itt: https://app.optimonk.com/login/hu
  2. A bal oldali menüben kattints a Kampányok (Campaigns) menüpontra, majd válaszd ki azt a kampányt, amelyhez az integrációt szeretnéd beállítani.
    emarsys_1.png
  3. Jobb oldalon kattints a Beállítások módosítása gombra:
    emarsys_2.png
  4. Kattints az Új integráció beállítása  lehetőségre az „Integrációk” szakaszban.
    emarsys_4.png
  5. Válaszd ki az Emarsys-t a listából.
    emarsys_5.png
  6. Egy ablak fog megjelenni a következő beállítási lehetőségekkel:
    emarsys_6.png

    7. API-felhasználók és kulcsok létrehozása vagy megtekintése:

    Jelentkezz be az Emarsys vezérlőpultodra, majd kattints az alábbi menüpontokra:
    Admin → Security Settings → API users fül.

    Hozz létre egy új API-felhasználót, majd másold ki a felhasználónevét és a secret key-t, és illeszd be ezeket az OptiMonk megfelelő mezőibe.

    Untitled.png

    8. Itt ki kell választanod azt a listát az Emarsys fiókodban, amelybe szeretnéd szinkronizálni az OptiMonkon keresztül érkező feliratkozókat.

    Az alapján, hogy milyen mezők szerepelnek az OptiMonk kampányod űrlapján (pl. e-mail cím, kuponkód stb.), kiválaszthatod, hogy ezek az adatok melyik mezőbe kerüljenek az Emarsys rendszerében.

    Lehetőséged van arra is, hogy egyéni, állandó (statikus) mezőket adj hozzá – például ha minden feliratkozónál szeretnél egy fix értéket (pl. kampány neve, forrás típusa) továbbítani.

    emarsys_7.png9. Miután mindent beállítottál, kattints először a Kész, majd a jobb felső sarokban a Mentés gombra a módosítások mentéséhez.

    Kész is! :)
    Ha bármi további kérdésed lenne, kérlek fordulj hozzánk bátran a support@optimonk.com email címen, és örömmel segítünk :) 

További kérdései vannak? Kérelem beküldése

Hozzászólások

Szolgáltató: Zendesk