Marketingszoftverekkel való integrálás közben több integráció lehetőség ad rá, hogy bekapcsoljuk a feliratkozás megerősítése (double opt-in) opciót. Egy példa erre, MailChimp integráció beállítás közben:
Mit jelent a feliratkozás megerősítésére opció?
Ha engedélyezed ezt a beállítást akkor minden esetben amikor egy látogató feliratkozik, kapni fog egy automatikus emailt ahol manuálisan meg kell erősíteniük a feliratkozásukat. Amíg ezt nem teszik meg, addig nem fognak tőled további emaileket kapni. Egy példa erre az automatikus emailre MailChimpből:
Miért fontos a feliratkozás megerősítésének használata?
Egy jobb minőségű listát fogsz kapni, mivel minden egyes feliratkozásnak két megerősítésen kell átmennie. Használata nélkül azt kockáztatod, hogy rossz email címek kerüljenek be a listádba, akár elírások eredményeként. Előfordul az is, hogy versenytársak azáltal próbálnak ártani neked, hogy nem létező email címekkel árasztják el a listádat.
A feliratkozás megerősítésének használatával, azonnal elkezded a kommunikációt feliratkozóiddal emailen keresztül, mivel a megerősítés is már emailen keresztül történik. Ebben a levélben már elláthatod őket több információval magadról, megkérheted őket, hogy tárolják el az email címedet, vagy akár egy ajánlatot is küldhetsz nekik.
Egy másik előnye, hogy statisztikák szerint 7%-kal kevesebb a leiratkozások aránya olyan listákról, ahol megerősítésen mennek keresztül, mint ahol nem.
Mi történik, ha nem használod a feliratkozás megerősítése opciót?
Ha nem engedélyezed ezt a lehetőséget, akkor a feliratkozóid automatikusan felkerülnek a listádra.
Ha további kérdésed lenne vagy tudunk segíteni valamiben, kérlek fordulj hozzánk bizalommal a support@optimonk.com email címen :)
Hozzászólások