Ajándékválasztó Sablon

A gamifikáció, más néven játékosítás azt jelenti, hogy valamilyen játékot vagy játékeleme(ke)t használunk az élet játékon kívüli területein, így például a popup-kampányainkban is. Ezzel nem csak érdekesebbé, eredményesebbé és szórakoztatóbbá tudjuk tenni a kampányokat, hanem a látogatóinkat is könnyebben interakcióra bírhatjuk.

A nagyon elterjedt kaparós sorsjegy vagy a szerencsekerék sablonjaink mellett, nagy örömmel mutatjuk be a legújabb gamifikációs sablonunkat, az Ajándékválasztó Sablont!

mceclip0.pngmceclip1.png

Mit kell tudni az ajándékválasztó sablonról, és hogyan állíthatom be?

Hozz létre egy új kampányt a Kampányok menüpont alatt található „Új kampány” gomb segítségével, majd vedd szemügyre a megjelenő kampány mintákat! A gamifikációs elemek önállóan nem adhatók hozzá a kampányokhoz, ezért használatukhoz olyan sablont válassz, mely eredetileg tartalmazza őket.

Az ajándékválasztó elem használatához válaszd a Bristol vagy a Liverpool sablonokat a kampány létrehozásakor. Ez a kampány remek lehetőséget biztosít például hírlevél-feliratkozók gyűjtésére és levelezőlista építésére. Itt ugyanis beállíthatod, hogy a látogató csak akkor tudjon kinyitni egy ajándékot, ha megadta az email címét. Ehhez nincs más dolgod, mint az e-mail cím beviteli mezőre kattintva megadni, hogy a kitöltés legyen kötelező.

mceclip2.png

Az ajándékokat tartalmazó elemre kattintva megjelenik az “Ajándék” menü, ennek segítségével tudod beállítani az ajándékok számát (2-5) és az ajándékok, valamint az egymás közötti tér méretét. Ki- vagy bekapcsolhatod a címet és az alcímet, és természetesen azok szövegeit is módosíthatod.

mceclip3.png

A Teszt gomb segítségével élesben is kipróbálhatod, hogyan fog működni a játék!

Hnet-image.gif

A Kupon beállítások alatt pedig megadható az ajándékok nyerési lehetőségeinek súlyozása. Ebben a szerkesztőben azt állíthatjuk be, hogy az egyes nyeremények - vagyis a kuponkódok - milyen gyakorisággal jelenjenek meg a látogatóink számára. Megadhatunk például kisebb kedvezményre jogosító kuponokat, melyeket magasabb súlyozás alapján gyakrabban találnak majd meg a kampányban részt vevő látogatók, míg a nagyobb kedvezményt tartalmazó kódok ritkábban bukkannak majd fel. Természetesen elegendő megadnunk akár egyetlen kuponkódot, ebben az esetben minden látogatónak az jelenik majd meg.

mceclip4.png

mceclip5.png

Az Ajándékválasztó sablon segítségével sokkal hatékonyabban tudod megragadni a látogatóidat, hiszen az emberek szívesebben iratkoznak fel a hírleveledre, ha cserébe kapnak valamit (ebben az esetben egy kuponkódot). Ráadásul, a látogatók szeretnek játszani, így mi lehetne jobb megoldás az e-mail listád építésére? Próbáld csak ki ezt a vadonatúj sablont, meglátod, az eredmények magukért fognak beszélni.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk