Mi az a fullscreen és mikor jó használni? Hogyan állíthatom be?

A fullscreen, másnéven teljes képernyős üzenet az OptiMonk kampánytípusainak egyike, éppen úgy, mint a popup, a sidebar, vagy a nanobar.

A teljes képernyős üzenet hasonló a popupokhoz, azonban – ahogy a neve is sugallja – a teljes képernyőt kitakarja. Ez a tulajdonsága teszi a fullscreen üzeneteket megkerülhetetlenné, és egyúttal a látogatószerzésnek és a konverzió növelésének egy tökéletes módszerévé. Ezen túl a fullscreen arra is alkalmas, hogy növeld a feliratkozóid számát, hirdesd letölthető tanulmányaidat vagy az aktuális ajánlatodat.

Mi teszi a teljes képernyős üzeneteket hatékonnyá? Az, hogy megszűntetnek és kizárnak minden olyan zavaró tényezőt és ingert, ami elvonhatná a látogatóid figyelmét az ajánlatodról. A korlátozott választási lehetőség pedig arra ösztönzi a látogatókat, hogy előrébb lépjenek a vásárlási folyamatban. A fullscreen tehát ebből a szempontból úgy működik, mint egy mini landoló oldal, csak sokkal egyszerűbb elkészíteni.

A fullscreen kampány létrehozásához nincs más dolgod, mint belépni az OptiMonk fiókodba, majd létrehozni egy új kampányt az Irányítópulton vagy a Kampányok menüben elhelyezett „Új kampány” gomb segítségével.

mceclip0.png

Ekkor megjelenik a kampányválasztó felület. A bal oldali sávban választhatod ki a „Fullscreen”-t a kampánytípusok közül. Továbbá lehetőséged van az elérni kívánt cél, vagy a sablon témája alapján tovább szűkíteni a keresési feltételeket, böngéssz bátran a sablonok között!

mceclip1.png

Ha megtaláltad és kiválasztottad a számodra tökéletes sablont, akkor a popupok esetén is használt szerkesztőfelületen van lehetőséged személyre szabni a fullscreen kinézetét. Ugyan azok az elemek állnak rendelkezésedre itt is, melyek a popup kampányok esetén. Engedd szabadjára a fantáziádat, és hozd ki a legtöbbet a teljes képernyős üzenetekből! Ha elégedett vagy az eredménnyel, akkor a jobb felső sarokban található Tovább gombbal térhetsz át a kampány részletes beállításaira.

mceclip2.png

A következő felületen állíthatod be, hogy mikor és kinek jelenjenek meg a teljes képernyős üzenetek, illetve az integrációk beállítására is ugyan úgy lehetőséged van, mint a popup kampányok esetében.

mceclip3.png

Innen ismét a Tovább gombbal léphetsz előre. Ezek után már csak a kampány telepítése és aktiválása van hátra, és már élvezheted is a fullscreen nyújtotta lehetőségeket és sikereket!

Fontos azonban tudni, hogy a fullscreen kampányok alkalmazásának vannak korlátai is. A Google 2019 nyarán kiterjesztette a Chrome hirdetésblokkójának működését, a cég ugyanis célul tűzte ki, hogy megtisztítja az internetet az idegesítő hirdetésektől.  A Google lépésének elsődleges célja nem a tartalom blokkolása, hanem hogy az oldalakon elfogadható, ne pedig zavaró hirdetések jelenjenek meg. Mindennek a középpontjában pedig az ügyfélélmény áll. A jól megtervezett és jól célzott kampányok tehát nincsenek veszélyben, a Google pedig mindig előre értesíti a weboldalakat a problémás reklámokról, mielőtt valóban tiltólistára tenné őket. Ennek ellenére azt javasoljuk, hogy mobil eszközön ne alkalmazz full-screen megoldásokat, ugyanis kisebb képernyő esetén megbukhat a Google „felhasználóbarát” szűrőjén.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk