Hogyan tudom lemondani a szolgáltatást ?

Az OptiMonknál számunkra az elégedettséged a lefgontosabb. Ha bármi problémába ütköztél vagy segítségre lenne szükséged, kérlek fordulj hozzánk a support@optimonk.com email címen, és mindent megteszünk, hogy segítséünk.

Amennyiben egy meglévő előfizetést szeretnél lemondani, akkor a következő lépésekkel tudod ezt megtenni:

  1. Lépj be az OptiMonk fiókodba az https://app.optimonk.com/login/hu oldalon, majd a bal alsó sarokban található ikonodra kattintva a Csomagváltás lehetőséget választani:

    mceclip0.png

  2. A megjelenő oldalon legörgetve az Előfizetés lemondása lehetőséget választani.

Megjegyzés:

  • Az OptiMonk fiókod és az elkészített Kampányaid továbbra is elérhetőek maradnak lemondás után.
  • Ha egyszer már lemondtad a meglévő előfizetésed, de a jövőben mégis úgy döntesz, hogy újra szeretnéd használni az OptiMonkot, bármikor újra előfizethetsz rá. 
  • Ha a 14 napos próbaidőszak után szeretnél lemondani, további teendőd nincs, 14 nap után a profilod automatikusan inaktívá válik.
Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk