Az OptiMonknál az elégedettséged a legfontosabb számunkra. Ha bármilyen problémába ütköztél vagy segítségre lenne szükséged, kérlek, fordulj hozzánk a support@optimonk.com e-mail címen, és mindent megteszünk, hogy segíthessünk.
Amennyiben egy meglévő előfizetést szeretnél lemondani, kövesd az alábbi lépéseket:
- Lépj be az OptiMonk fiókodba az https://app.optimonk.com/login/hu oldalon, majd a bal alsó sarokban található ikonra kattintva, válaszd a Csomagváltás lehetőséget:
- A megjelenő oldalon legörgetve, válaszd az Előfizetés lemondása lehetőséget.
Megjegyzés:
- Az OptiMonk fiókod és az elkészített Kampányaid továbbra is elérhetőek maradnak a lemondás után.
- Ha egyszer már lemondtad a meglévő előfizetésed, de a jövőben mégis úgy döntesz, hogy újra szeretnéd használni az OptiMonkot, bármikor újra előfizethetsz rá.
- Ha a 14 napos próbaidőszak után szeretnél lemondani, további teendőd nincs, 14 nap után a profilod automatikusan inaktívvá válik.
Hozzászólások