Hogyan tudom lemondani az OptiMonk előfizetésem?

Az OptiMonknál az elégedettséged a legfontosabb számunkra. Ha bármilyen problémába ütköztél vagy segítségre lenne szükséged, kérlek, fordulj hozzánk a support@optimonk.com e-mail címen, és mindent megteszünk, hogy segíthessünk.

Amennyiben egy meglévő előfizetést szeretnél lemondani, kövesd az alábbi lépéseket:

  1. Lépj be az OptiMonk fiókodba az https://app.optimonk.com/login/hu oldalon, majd a bal alsó sarokban található ikonra kattintva, válaszd a Csomagváltás lehetőséget:

    mceclip0.png

  2. A megjelenő oldalon legörgetve, válaszd az Előfizetés lemondása lehetőséget.

Megjegyzés:

  • Az OptiMonk fiókod és az elkészített Kampányaid továbbra is elérhetőek maradnak a lemondás után.
  • Ha egyszer már lemondtad a meglévő előfizetésed, de a jövőben mégis úgy döntesz, hogy újra szeretnéd használni az OptiMonkot, bármikor újra előfizethetsz rá. 
  • Ha a 14 napos próbaidőszak után szeretnél lemondani, további teendőd nincs, 14 nap után a profilod automatikusan inaktívvá válik.
Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk