Milyen funkciókkal rendelkezik az Ügynökségi fiók?

Az ügynökségi fiókban minden olyan funkció megtalálható, mely segít időt spórolni egy digitális marketingügynökségnek, vagy bárkinek, aki kampánymenedzsment feladatokat lát el ügyfelei számára.

 

A legfőbb előnyei az alábbiak:

 

  • Az ügyfelek kampányait megoszthatjuk különböző alfiókok között
  • Hozzáférést biztosíthatunk az alfiókokhoz
  • Az egyes alfiókok között megoszthatjuk egyedi sablonjainkat
  • Egyedi látogatói limitet állíthatunk be az egyes alfiókokra
  • Használhatjuk a White-Label (Márkajelzés nélküli) funkciókat



Pillants bele egy ügynökségi fiókba:

 

  1. FőoldalKe_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.00.44.png
  2. Alfiókok kezelése: Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.01.32.png
  3. White-Label funkciók beállítása:Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.02.12.png
  4. Alfiók létrehozása 

    Az alfiókok hozzáadása nagyon egyszerű: az ügynökségi irányítópult főoldalán kattints az „Új alfiók” gombra:Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.03.21.png

    Majd nevezd el az alfiókot, és ha szeretnél, adj meg látogatói limitet is (opcionális): Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.04.04.png

    Ha a „Nincs limit” checkboxra kattintasz, az alfiók automatikusan azt a limitet használja majd, ami az ügynökségi fiókhoz van beállítva.


    Az utolsó lépés pedig nem más, mint meghívni azokat a felhasználókat, akiknek hozzáférést szeretnél biztosítani az alfiókhoz. Végül kattints a „Létrehozás” gombra.Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.04.45.png

    Így az új alfiók máris használatra kész!

  5. Meghívás az alfiók hozzáféréséhez és manageléséhez 

Ha már korábban létrehoztál egy alfiókot, és szeretnél újabb felhasználók számára hozzáférést adni, kövesd az alábbi lépéseket:

 

  1. Kattints a beállításokat jelző fogaskerékre az adott alfiók neve mellett:Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.05.58.png
  2. Válaszd a „Felhasználók kezelése” lehetőséget: Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.15.54.png

    1. Adj hozzá egy új email címet, majd kattints a „Mehet” gombra. Ekkor egy automatikus emailt küldünk a meghívott számára.

     

    FONTOS: A meghívóban szereplő linkek biztonsági okokból egy bizonyos idő után lejárnak. Ezért érdemes előre értesíteni a meghívott személyt, és felhívni a figyelmét, hogy mihamarabb fogadja el a meghívást. Ha véletlenül lejárna a meghívó, akkor sincs semmi gond: ugyanazon személyt többször is meghívhatjuk.

    6. Sablonok megosztása 

A sablonok megosztása funkcióval létrehozhatunk saját, egyedi sablonokat, majd ezeket meg is oszthatjuk az egyes alfiókok között. Ennek segítségével rengeteg időt spórolhatunk: ha több alfiókban is azonos, vagy nagyon hasonló sablonokat használunk, akkor nem kell ezeket minden egyes alfiókban újra és újra létrehozni. Ehhez nem kell mást tenni, mint a sablon létrehozása után megosztani azt az ügyfeleinkkel. A megosztás után az egyes alfiókokban még elvégezhetünk apróbb módosításokat, ha szükséges.

 

Itt találod a sablonok megosztására szolgáló felületet:Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.18.43.png

Kétféleképpen készíthetünk sablonokat az ügyfeleink számára:

 

  • Felhasználhatjuk bármelyik, már meglévő sablont, melyet a szükséges módosítások után megoszthatunk az ügyfelekkel,
  • Vagy létrehozhatunk egy új sablont is.

 

Ha már meglévő sablont szeretnénk megosztani, akkor a sablon neve mellett található „beállítások” ikonra kattintva az alábbi lehetőségek közül választhatunk:

 

  • Piszkozattá alakítás. Ekkor a sablon eltűnik az „Aktív sablonok” közül, a továbbiakban a „Piszkozat sablonok” fül alatt találhatjuk majd meg. A szükséges módosítások elvégzése után pedig újra aktiválhatjuk azt.

 

  • Másolás és szerkesztés. Ezzel a funkcióval egy másolatot készítünk az eredeti sablonról, mely a „Piszkozat sablonok” fül alá kerül. Itt már szabadon módosíthatjuk és változtathatjuk, majd aktiválhatjuk.

Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.19.39.png

A „Beállítások szerkesztése” opcióval megadhatjuk vagy frissíthetjük a sablonhoz tartozó egyes attribútumokat, így:

 

  • A sablon nevét,
  • Célját,
  • Témáját,
  • És azt is beállíthatjuk, hogy mely alfiókokkal szeretnénk megosztani a kiválasztott sablont. Ha a mezőt üresen hagyjuk, akkor a sablon minden alfiókban elérhető lesz.

 

Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.20.42.png

Ha készen vagyunk minden szükséges beállítással, mentsük el a módosításokat, és az alábbiak szerint aktiváljuk a kampányt, így az a továbbiakban már az „Aktív sablonok” fül alatt szerepel majd:Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.21.30.png

Az aktiválás után a sablon minden olyan alfiókban látható lesz, melyekkel megosztottuk azt. Ezt akkor látjuk, ha egy alfiókban az „Új sablon” gombra kattintunk.

 

Amennyiben szeretnénk saját sablont létrehozni, azt a fentiekhez nagyon hasonlóan tudjuk megtenni. Annyi a különbség, hogy ebben az esetben egy teljesen új sablont állítunk össze – így ezt a lehetőséget általában designerek és honlapfejlesztők számára ajánljuk.

7. White-label (márkajelzés nélküli) beállítások

Az ügynökségi felhasználóknak OptiMonkkal lehetőségük van arra, hogy a kampányokat márkajelzés nélkülivé tegyék, így a megoldásokat sajátjukként használhatják és értékesíthetik. A White Label beállítások segítségével az ügyfelek számára láthatatlan lesz, hogy az oldalon szereplő üzenetek nem saját eszköz használatával jönnek létre - hiszen mindenütt a saját logó, márkajel, név szerepel majd.

Lássuk, hogy állíthatjuk be ezt!

 

  1. Kattints a bal alsó sarokban a monogramodra, majd válaszd a „Beállítások” opciót! Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.23.08.png
  2. Kattints a White-Label beállítások menüpontra Ke_pernyo_foto__2020-07-21_-_16.24.17.png

    Itt az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésünkre: 


    • Feltölthetjük saját egyedi és egyedi négyzetes logónkat. Ebben az esetben az ügyfelek az alfiókokban ezeket a logókat látják majd. 
    • Megadhatjuk a Márkanevet. Ezzel az OptiMonk márkanév eltűnik a forráskódból, helyette az itt megadott név szerepel majd benne.
    • Megadhatunk egy egyedi domaint is, így az ügyfeleink ezen keresztül jelentkezhetnek majd be személyes fiókjaiba. Ha szeretnél ilyen domaint megadni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot az OptiMonk csapatával a support@optimonk.com email címen, kollégáink segítenek majd a beállítással.

    A fenti megoldással egyszerűen elrejtheted az OptiMink márkanevet, és megjelenítheted a sajátodat. Közben pedig élvezheted az OptiMonk nyújtotta biztonságot is: a 20 emberből álló csapat és a folyamatos fejlesztések gondoskodnak arról, hogy ügyfeleid elégedettek legyenek, és azok is maradjanak.

8. Google Analytics integráció - márkajelzés nélkül 

Az OptiMonk eredményességének mérése nagyon fontos lehet, különösen akkor, ha erről szeretnénk beszámolni az ügyfeleinknek. Ebben segíthet egy márkajelzés nélküli irányítópult a Google Analytics felületén, melyet az alábbi lépésekkel hozhatsz létre:

 

  1. Jelentkezz be az ügyfél azon Google Analytics fiókjába, amelyben az OptiMonk eredményeit szeretnéd látni.
  2. Nyisd meg az alábbi linket: https://www.google.com/analytics/web/template?uid=Ywh383lDR2GWenGNLIpGAA
  3. Válassz ki egy nézetet (az ügyfél domainjét) és hozd létre az irányítópultot.
  4. Ha ez készen van, akkor a Google Analytics fiók Irányítópultok menüje alatt láthatóvá válik az OptiMonk irányítópultja.
  5. Az irányítópultot úgy teheted márkanév nélkülivé, ha az alábbi linkeken megváltoztatod a grafikonok nevét: https://prnt.sc/rz7h2a és https://prnt.sc/rz7hsb

 

FONTOS: A fenti lépések csak akkor működnek, ha a Google Analytics önálló eszközként is telepítve van a weboldalra. Ha azonban a Google Tag Manager segítségével telepítetted fel, kérjük, vedd fel kapcsolatot kollégáinkkal a support@optimonk.com email címen, akik segítenek ezt a funkciót megfelelően beállítani.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk