Hogyan tudok előfizetni?

Ha lejárt a próbaidőszakunk, és szeretnénk tovább használni az OptiMonkot, ezt a következő lépésekkel tudjuk megtenni:

1. Először is jelentkezzünk be az OptiMonk fiókunkba a következő oldalon: https://app.optimonk.com/login/hu

2. Kattintsunk a bal alsó sarokban található ikonunkra, majd kattintsunk a Csomagváltás lehetőségre:

mceclip1.png

 

3. Válasszuk ki a csomagot, amire szeretnénk előfizetni. Választhatunk éves és havi fizetési módok között is. Érdemes figyeleme venni, hogy az éves fizetéssel akár 20%ot is megspórolhatunk:

mceclip0.png
Tipp: válasszunk csomagot a weboldalunk egyedi látogatói alapján, illetve vegyünk figyelembe, hány domainen szeretnénk használni az OptiMonkot (Mik a domainek és az aldomainek?)

4. A következő fizetési módok közül tudunk választani a számlázási információk megadása után:

mceclip1.png

Megjegyzés:
Miután elfogadtuk az Általános Szerződési Feltételeket, az OptiMonk megújuló előfizetésként fog működni. Ez azt jelenti, hogy az előfizetésünk automatikusan meg fog újulni az előfizetési ciklusunk végén. 

Az előfizetést bármikor lemondhatjuk a megújulás előtt: Hogyan tudom lemondani a szolgáltatást?
A következő linken pedig láthatjuk, hol tudjuk megnézni és letöltei a számlákat: Hol tudom megnézni a fizetés állapotát és letölteni a számlákat?

Ha bármi további kérdésed lenne, vagy tudunk segíteni valamiben, fordulj hozzánk bizalommal a következő email címen: support@optimonk.com és örömmel segítünk :) 

További kérdései vannak? Kérelem beküldése

Hozzászólások

Szolgáltató: Zendesk