Mikor érdemes úgy beállítani a gombokat, hogy mind a kettő átirányítson?

Nagy mértékben növeli a konverziót, ha nem IGEN vagy NEM opciót ajánlasz a látogatóidnak, hanem IGEN vagy IGEN ajánlatot kommunikálsz. Ez azt jelenti, hogy a mindent vagy semmit ajánlat helyett, két különböző ajánlatot is kommunikálhatsz, és a látogató dönthet. Például az IGEN gombon ajánlhatsz 500 Forintos kuponkódot, a NEM gombon pedig egy letölthető tanulmányt. Szinte mindegy, melyiket választja a látogatód, neked mindenképpen jó lesz, ő pedig választhat, melyik ajánlatra van adott pillanatban nagyobb szüksége.

Egy másik tipikus példa, amikor Az IGEN gombra kattintást követően például Férifaknak szóló ajánlatokra irányítod a látogatóidat, a NEM gombra kattintást követően pedig Nőknek szóló ajánlatokra.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk