Mit jelent az NPS és mire jó az NPS bar?

Az NPS, a Net Promoter Score rövidítése. Ezzel a látogatóid lojalitását és elégedettségét tudod mérni. Úgy működik, hogy egy egyszerű kérdést teszel fel a látogatóidnak: milyen szívesen ajánlanák a szolgáltatást/terméket/oldalt a barátaiknak és ismerőseiknek? Egy 1-10-es skálán tudnak pontozni a látogatóid.

1-6-ig Dectrator-nek hívjuk őket, ez azt jelenti, hogy akik 1-6-ig pontozank, rontják az átlagodat. Aki 7-es vagy 8-as értékélest ad, ők Passzív felhasználók, ez azt jelenti, hogy ők nincsenek hatással az átlagod alakulására. Ha 9-es vagy 10-es értékelést kapsz, akkor ezek a visszajelzések növelni fogják az átlagodat, ezeket az értékelőket egyébként promotereknek hívjuk.

Úgy tudod értékelni, hogy az értékeléseid jók-e vagy nem, hogy megnézed az iparági átlagot, erre könnyen rákereszhetsz az interneten. Ha ez megvan, hasonlítsd össze az iparági átlagot a te átlagoddal. Az átlagodat úgy számolhatod ki, ha a dectrator számból kivonod a promoterek számát.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

Megjegyzések

Üzemelteti a Zendesk