Személyre szabott látogatói élmények: Hamarosan!

Experiences_-_5__1_.png

Egy kampány, megannyi különböző élmény. 

Az uniformizált üzeneteknek leáldozott. A látogatók ma már elvárják, hogy az interneten böngészve személyre szabott élményekkel találkozzanak. Azonban lássuk be: nem mindig könnyű megfelelni ezeknek az elvárásoknak, különösen akkor ha nem olyan erőforrásokból gazdálkodunk, mint az e-kereskedelmi hatalmak, pl. Amazon. Mi azonban hiszünk abban, hogy a személyre szabott üzenetek létrehozásának nem kellene különösebb kihívást jelentenie az átlagos webáruház számára sem. Pont ezért alkottuk meg az OptiMonk legújabb, számos lehetőséges magában rejtő funkcióját, a Személyre Szabott Látogatói Élményt. 

Miben segíthet neked a Személyre Szabott Látogatói Élmény?

A marketingszakemberek számára nem újdonság különböző customer journey-k, azaz látogatói élmények létrehozása eltérő szegmensek számára. Főként kampányok létrehozásakor merül fel, hogy különböző szegmenseket eltérő landing oldalra irányítunk, különböző popupot mutatunk nekik vagy csak egyszerűen az oldal címét cseréljük. Ezáltal máris egy sokkal relevánsabb élményben van része a látogatónak.

Ilyenkor, természetesen minden egyes landoló oldalt, popupot minden szegmensre egyesével létre kell hozni. Ha pedig egy apróságot szeretnénk módosítani ezeken az üzeneteken, azt minden egyes oldalon meg kell tenni. Még belegondolni is fárasztó. 

Pontosan erre fejlesztettünk ki egy megoldást: mi lenne, ha csak egyetlen üzenet közvetíthetne különböző élményt minden szegmens felé? 

Ugyanazon a kampányon belül, az új látogatókat: “Üdv webshopunkban”, míg a visszatérőket pedig “Üdv újra itt! Böngéssz az idei szezon kedvencei között” címsorral fogadhatod. 

Experiences_-_2.png

Így működnek a Látogatói Élmények

A Személyre Szabott Látogatói Élmények szíve és lelke nem más, mint a megfelelő célzás. Lehetőséged lesz arra, hogy ugyanazon kampányon belül eltérő üzeneteket variánsokat készíts. 

Tegyük fel, hogy van egy nagyon egyszerű üzeneted.

Ennek az üzenet egy eltérő változatát szeretnéd megjeleníteni a látogatók egy bizonyos részének, például a visszatérő látogatókat szeretnéd a keresztnevükön szólítani. 

A “Látogatói Élmények” lehetővé teszik, hogy adott targetálási szabályokat az üzenetváltozatok szintjén alkalmazz, így tűpontosan célozhatsz személyre szabott üzeneteket látogatóid bármely szegmensére. 

Érdekel, mit tudsz megvalósítani Látogatói Élményekkel? Íme néhány példa

Szabd személyre ajánlataidat, ugyanazon az üzeneten belül: 

  • Bizonyos országokból érkező számára mutasd be az ingyenes szállítási lehetőséget.
    Experiences_-_3.png

 

  • Ajánlj magasabb kedvezményeket a visszatérő vásárlók számára. 

Experiences_-_4.png

  • Egyszerűen módosítsd a képeket vagy a nyelvet a különböző üzenetverziókon attól függően, hogy melyik országban jelennek meg.

Alig várod, hogy kipróbáld a Látogatói élményeket?  

A jó hírünk az, hogy a Látogatói Élmények béta verziója hamarosan elérhetővé válik egy szűk felhasználói csoport számára. Ha te is szeretnél köztük lenni, akkor küldj számunkra üzenetet a support@optimonk.com e-mail címre! Várjuk jelentkezésedet! 

További kérdései vannak? Kérelem beküldése

Hozzászólások

Szolgáltató: Zendesk