Embléma
Kérelem beküldése Bejelentkezés
  1. OptiMonk
  2. Kampány Beállítások

Kampány Beállítások

Követés Új cikkek Új cikkek és hozzászólások

Kísérletek- Beta

Személyre szabott látogatói élmények: Hamarosan!

Feliratkozók/Nem feliratkozottak

Kiknek jelenjen meg - Kosárra vonatkozó szabályok

Kampányprioritás beállítása

Kosárra vonatkozó szabályok

Kampány megjelenési szabály: OptiMonk kampányok összekapcsolása

Shopify: Hogyan tudom csak az adott oldalon/oldalakon megjeleníteni a popupot? - Aktuális oldal szabály

Shoprenter: Hogyan tudom csak az adott oldalon/oldalakon megjeleníteni a popupot? - Aktuális oldal szabály

Shopify látogatók tag alapú célzása

Beágyazható tartalom

A/B teszt OptiMonk kampánnyal és nélküle

A/B teszt eredményeinek mérése a Google Analyticsben

AdBlock észlelés

Termékajánlás: Legnépszerűbb termékek

Termékajánlás: Nemrégiben megtekintett termékek

Mi az a fullscreen és mikor jó használni? Hogyan állíthatom be?

Hogyan működik a kampány időzítés?

Mi az a sidemessage és hogyan állíthatom be?

Ajánló fül

Hogyan tudom csak az adott oldalon/oldalakon megjeleníteni a popupot? - Aktuális oldal szabály

Kilépési szándék mobileszközök esetén

Hogyan tudom mérni az eredményeket az OptiMonk fiókon belül ?

Hogyan tudom tesztelni a kampányt mielőtt élesíteném?

OptiMonk és Adobe Analytics integráció

Egyedi Google Analytics tracker vagy egyedi Tag Manager datalayer

Paraméterek megtartása miután a popup átirányította a látogatót

Google Analytics integráció a Google Tag Manager segítségével

Megjelenés nyelv alapján (csak ShopRenter alapú boltok esetében)

Hogyan tudom több alkalommal megjeleníteni egy kampányt a látogatók részére?

  • 1
  • 2
  • ›
  • »
Szolgáltató: Zendesk